Projectmanagement - Kantoorinrichting

Uw projectinrichting compleet turnkey geregeld.

Zoekt u een projectmanager voor een kantoorinrichting, projectinrichting van wanden tot met stoffering.

De Meubelmakelaar heeft een mooie portfolio en zorgt ervoor dat uw kantoorverhuizing of kantoorverbouwing met succes wordt uitgevoerd. U heeft geen omkijken naar de vele obstakels die zich bij een dergelijk ingrijpend project aandienen, want wij weten hoe je dergelijke problemen functioneel moet aanpakken!

Onze methode van werken is zeer effectief. Vooraf inventariseren wij samen met u het gehele project.
Hierbij werken wij volgens het GOTIK-principe:

- Geld: Wat is het budget voor de verbouwing of verhuizing van uw gehele project. Wij maken de begroting naar aanleiding van uw wensen en eisen.

-Organisatie: Wij werken graag met uw bestaande relaties, eventueel aangevuld met partijen uit ons netwerk.

-Tijd: De planning, hoeveel tijd kost het project inclusief voorbereiding en nazorg.

-Informatie: Welke informatie is beschikbaar voor, tijdens en na het project.

-Kwaliteit: Welke kwalitatieve kenmerken en kwalitatieve waarborgen zijn nodig om het project succesvol te laten verlopen.

Wij betrekken u graag bij het turn key project. Het is de manier om een optimaal resultaat te behalen, volledig afgestemd op uw wens.
Het stappenplan dat wij bij deze methode van werken hanteren, bewijst zich keer op keer.
Na elke stap evalueren wij gezamenlijk met onze opdrachtgever wat is gedaan en welke vraagstukken zich aandienen.
Zo bepalen we samen de strategie voor de volgende stap. Het stappenplan ziet er als volgt uit:

1. Inventarisatie
Wat is de vierkante meter prijs waarmee gewerkt dient te worden.
Low budget € 200,-  Middenklasse € 300,- Luxe inrichting > € 400,-

Akoestiek geluidreductie op kantoor
Vloerbedekking, tapijt of harde vloeren zoals pvc stroken
Gordijnen, zonwering, stoffering
Verlichting, sfeerverlichting en werkverlichting
Databekabeling, Cad 6, Cad 6a
Kabelmanagement
Kantoormeubilair, welke meubilair wordt hergebruikt en wat wordt er niet aangeschaft
Oud meubilair inruilen of het kantoormeubilair opkopen
Akoestiek op kantoor, geluidreductie op de werkvloer
Arbo, wetten en normen voor kantoormeubilair NPR 1813
Luchtbehandeling, airco
Maatwerk, voor de balies, vensterbanken en de pantry's
Schilderwerk
Deadlines, wanneer kunnen we beginnen en wanneer moet er opgeleverd worden

2. Het ontwerp - begroting
Een 3d-fotorealistische weergave van de nieuwe situatie.
Eventueel showrooms bezoeken of proefmodellen laten komen bij u op locatie.
Aanpassen van het ontwerp in een definitief ontwerp.

3. Voorbereiding
Parkeervergunningen, verzekeringen, werkvergunningen, montageplanning, aansluitingen elektra en water, toiletvoorzieningen. Het vrii en schoonmaken van de ruimtes.
Afvoeren van oud materiaal. Oud meubilair opkopen.
Het leveringsproces bewaken op levertijd en kwaliteit.
Controle van de orderbevestigingen en aanbetalingsfacturen.

4. Realisatie
Montage en implementatie van het ontwerp in uw kantoor.

5. Nazorg
Controle van de eindfacturen.
Zitinstructies, werkplekinstructies, reclamaties, onderhoudsadviezen. 

Levertijd
Garantie
Nalevergarantie
Materiaalkeuze
Testmodellen
Zitinstructies voor bureaustoelen
Werkplekinstructie
Onderhoudsadviezen
Ontwerptekeningen
Kleuradviezen
Implementatie van de Arbo wetten en normen in het ontwerp
Complete inrichting van tapijt tot en met de meubels